امام محمد باقر (ع) می فرمایند:
۞ کسی که غیر امین را امین و معتمد شمارد، حجّتی بر خدا ندارد.۞
شناسه خبر : 981
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار ویژه, سیاسی, ویژه تاریخ انتشار : ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰ | 100 بازدید | ارسال توسط :
فرماندار استهبان در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی روز قدس؛

روز قدس ظهور زیباترین جلوه وحدت ملت همیشه بیدارایران و تمامی ملل اسلامی است.

به گزارش استهبان انلاین فرماندار استهبان در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه روز قدس سمبل وحدت جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است ،خاطرنشان کرد: روز قدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امسال هم با توجه به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی راهپیمایی این روز با شکوه هر ساله و حتی بیشتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.
روز قدس ظهور زیباترین جلوه وحدت ملت همیشه بیدارایران و تمامی ملل اسلامی است.

به گزارش استهبان انلاین فرماندار استهبان در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه روز قدس سمبل وحدت جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است ،خاطرنشان کرد: روز قدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امسال هم با توجه به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی راهپیمایی این روز با شکوه هر ساله و حتی بیشتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود. حجت الاسلام خاوری امام‌جمعه استهبان گفت :حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی روز قدس مبنی بر چراغ سبز به اسرائیل نباشد. امام جمعه استهبان خاطرنشان کرد :فتنه هنوز وجود دارد و خطر دشمن هست به خصوص روز قدس که اگر حضور مردم کمرنگ باشد چراغ سبز به اسرائیل می شود چرا که قصد دارند یهود را بر عالم و بر منطقه ما حاکم کنند بنابراین نباید از این غده سرطانی غافل ماند. در ادامه فرماندار استهبان اظهار داشت :روز قدس یادگاری است که حضرت امام (ره) برای جهان اسلام گذاشت و باعث شد جمهوری اسلامی ایران مدافع حق در سراسر جهان باشد هر جا ظلمی باشد جمهوری اسلامی از مظلوم دفاع کرده و این هم تدبیر حضرت امام بود و بیش از 40 سال است که روز قدس برگزار می شود. فرماندار استهبان با بیان اینکه روز قدس، ظهور زیباترین جلوه وحدت ملت همیشه بیدار ایران و تمامی ملل اسلامی است، گفت: آنچه بسیار مهم است، تجلی این اراده عظیم در هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن راهپیمایی وحدت ‌بخش و دشمن‌ شکن روز جهانی قدس است. یوسف کارگر، فضاسازی ادارات و نصب پوستر و ارسال پیامک دعوت به جامعه هدف هر اداره را خواستار شد و بر اطلاع رسانی مناسب و هماهنگی با خبرنگاران تاکید کرد. وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر شهرستان، تیم های اورژانس و اورژانس اجتماعی هم در مسیر راهپیمایی مستقر هستند، از همه اقشار مختلف مردم بویژه ورزشکاران، بسیجیان، دانش آموزان و کادر آموزشی مدارس ،روسای ادارات و نهادها و… برای شرکت در راهپیمایی دعوت کرد.

فرماندار استهبان یادآور شد : راهپیمایی روز قدس شهرستان استهبان ساعت ۱۱ صبح جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ از میدان بسیج به سمت میعادگاه نمازجمعه استهبان برگزار می شود

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.