امام محمد باقر (ع) می فرمایند:
۞ کسی که غیر امین را امین و معتمد شمارد، حجّتی بر خدا ندارد.۞
شناسه خبر : 7454
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اخبار ویژه, انتخاب سردبیر, مذهبی, مصاحبه, ویژه تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳ | 119 بازدید | ارسال توسط :
امام‌جمعه استهبان:

محراب مسجد محل جنگ است

امام‌جمعه استهبان گفت: محراب مسجد محل جنگ است، جنگ با ابلیس درون و شیاطین انسی و جنی از جمله آمریکا و اسرائیل بنابراین حتماً باید تلاش کنیم که مسجد در سرتاسر عالم و در کشور ما و در شهر ما به مسجد تراز تبدیل شود.
محراب مسجد محل جنگ است

امام‌جمعه استهبان به مناسبت روز جهانی مسجد در گفتگو اختصاصی با استهبان آنلاین گفت: محراب مسجد محل جنگ است، جنگ با ابلیس درون و شیاطین انسی و جنی از جمله آمریکا و اسرائیل بنابراین حتماً باید تلاش کنیم که مسجد در سرتاسر عالم و در کشور ما و در شهر ما به مسجد تراز تبدیل شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جعفر ساجدی بیان کرد: روز جهانی مسجد روزی است که ۵۵ سال پیش مسجدالاقصی به دست صهیونیست‌ها به آتش کشیده شد انتخاب این روز به عنوان بزرگداشت مسجد در سرتاسر عالم به این دلیل است.

وی در توضیح مسجد تراز خاطرنشان کرد: مسجد تراز مسجدی است که صاحبان آن مسجد با دشمنان خدا درگیر باشند؛ یعنی محراب مسجد محل جنگ است، جنگ با ابلیس درون و شیاطین انسی و جنی از جمله آمریکا و اسرائیل بنابراین حتماً باید تلاش کنیم که مسجد در سرتاسر عالم و در کشور ما و در شهر ما به مسجد تراز تبدیل شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.