امام محمد باقر (ع) می فرمایند:
۞ کسی که غیر امین را امین و معتمد شمارد، حجّتی بر خدا ندارد.۞
شناسه خبر : 7007
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اخبار ویژه, انتخاب سردبیر, کشاورزی, ویژه تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹ | 1124 بازدید | ارسال توسط :

پاسخ مهندس قاسمی رییس اداره ابفا در خصوص قطعی آب

به گزارش استهبان آنلاین پس از انتشار مطلب مردم و مسولین در خصوص قطعی مکرر آب و برق در شهرستان استهبان مهندس قاسمی رییس اداره آبفا جوابیه منتشر کرد. متن جوابیه به شرح زیر می باشد؛
پاسخ مهندس قاسمی رییس اداره ابفا در خصوص قطعی آب

به گزارش استهبان آنلاین پس از انتشار مطلب مردم و مسولین در خصوص قطعی مکرر آب و برق در شهرستان استهبان مهندس قاسمی رییس اداره آبفا جوابیه منتشر کرد.

 

متن جوابیه به شرح زیر می باشد؛

با سلام و احترام

ضمن تقدیر و تشکر از هیات تحریریه استهبان آنلاین در انتشار مطالبات به حق مردم شهرستان و پیگیری برای رفع مشکل با صداقت کامل و رعایت امانت داری و به دور از هیاهو و جنجال های مرسوم رسانه ای باستحضار مردم شریف شهرستان استهبان می رساند استمرار خشکسالی افزایش بی سابقه دمای هوا و به تبع آن افزایش مصرف آب همچنین در پاره ای موارد قطع ناخواسته برق چاهها باعث افت فشار و قطع آب در نقاطی از شهر و روستاهای تابعه شهرستان اعم از شهر استهبان شهر ایج شهر رونیز و روستاها گردیده است.

در ابتدا از مشکلاتی که به تبع قطع آب در این هوای گرم تابستان برای مردم ایجاد کرده ایم صمیمانه عذرخواهی نموده و از صبر و حوصله و همکاری بسیار خوب مردم شهرستان کمال تشکر را داریم.

به عرض می ساند در روستاهای دهویه درب قلعه شمس آباد همچنین در شهر ایج و شهر استهبان شرایطی فراهم شده که در ساعاتی که با کمبود آب مواجه هستیم از چاههای بخش خصوصی که کیفیت لازم را دارند کمک گرفته تا مشکلات مردم به حداقل برسد.

در خصوص درخواست شهروندان استهبان برای اعلام برنامه و ساعات قطع آب به عرض میرساند در صورت تداوم مشکل با هماهنگی مدیران ارشد شهرستان اطلاع رسانی خواهد شد.هر چند در تلاش هستیم قطعی آب را به حداقل ممکن رسانده خواسته به حق مردم را برآورده کنیم.

در خاتمه از همکاری مدیریت برق شهرستان، مدیریت جهاد کشاورزی ، تعاونی باغداران انجیر ، تعاونی أب کشاورزی استهبان، شورای حفاظت از منابع أب شهرستان، مدیریت اداره منابع آب و شورای حفاظت از منابع آب، فرماندار محترم و شهردار محترم استهبان که در این شرایط سخت با امور آبفا همکاری داشته اند کمال تشکر را داریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.