امام محمد باقر (ع) می فرمایند:
۞ کسی که غیر امین را امین و معتمد شمارد، حجّتی بر خدا ندارد.۞
شناسه خبر : 4785
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اخبار ویژه, انتخاب سردبیر, فرهنگی, ویژه تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷ | 76 بازدید | ارسال توسط :
فرماندار استهبان در جلسه برنامه ریزی ستاد ارتحال امام (ره)؛

شناسایی و معرفی راه امام راحل، مکتب ایشان و دستاوردهایی که در پرتو حرکت امام خمینی (ره) حاصل شد وظیفه ما است

به گزارش استهبان آنلاین نماینده عالی دولت در جلسه برنامه ریزی ستاد ارتحال امام گفت :باید هدف از برگزاری مراسم ارتحال بعد از ۳۵ سال درک کنیم و شخصیت امام را به نسل جوان بشناسانیم.
شناسایی و معرفی راه امام راحل، مکتب ایشان و دستاوردهایی که در پرتو حرکت امام خمینی (ره) حاصل شد وظیفه ما است

به گزارش استهبان آنلاین نماینده عالی دولت در جلسه برنامه ریزی ستاد ارتحال امام گفت :باید هدف از برگزاری مراسم ارتحال بعد از ۳۵ سال درک کنیم و شخصیت امام را به نسل جوان بشناسانیم چرا که آینده مملکت به دست این عزیزان است و لازم است در برنامه های خود بازنگری داشته باشیم.

 

یوسف کارگر در نشست ستاد برگزاری سی و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) در استهبان با تسلیت شهادت شهدای خدمت، بیان کرد:

کلیه مدیران در شهرستان خدمت به مردم را بهتر از گذشته انجام دهند و اگر این موضوع را راهبری کنیم دین خود را به شهدای عزیز ادا کرده ایم.

 

فرماندار استهبان خاطرنشان کرد: مکتب خدمت که پس از شهادت رئیس جمهور و هیات همراه وارد ادبیات حماسی نظام شد، باید در ویژه برنامه‌های سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تبیین شود.

 

یوسف کارگر ادامه داد :این حادثه بسیار ناگوار بود و جمهوری اسلامی از این گردنه ها به خوبی گذر کرده و همیشه و به سلامت از مشکلات و چالش ها گذشته است.

 

مقام عالی دولت افزود : بزرگداشت شهدای خدمت و ترویج آرمان‌های امام راحل و ترغیب به مشارکت در انتخابات باید در ویژه برنامه‌های سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) مورد توجه باشد.

 

فرماندار استهبان تصریح نمود: پرداختن به اهمیت انتخابات و مشارکت در هشتم تیرماه با شاخصه‌هایی که مقام معظم رهبری فرمودند، بدون سوگیری و اینکه مردم انتخاب کننده اصلی هستند، در دستور کار برنامه‌ریزان آیین ارتحال قرار گیرد.

 

رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) عنوان کرد: به‌مناسبت ارتحال امام راحل چهار دستگاه اتوبوس به همراه تیمهای امدادی، بهداشتی، امنیتی و پشتیبانی از شهرستان استهبان به مرقد امام خمینی (ره) اعزام خواهد شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.