امام محمد باقر (ع) می فرمایند:
۞ کسی که غیر امین را امین و معتمد شمارد، حجّتی بر خدا ندارد.۞
شناسه خبر : 3366
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, انتخاب سردبیر, فرهنگی تاریخ انتشار : ۰۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵ | 209 بازدید | ارسال توسط :

پیام تبریک فرماندار استهبان به مناسبت فرارسیدن عید نوروز

به گزارش استهبان آنلاین یوسف کارگر فرماندار شهرستان استهبان با صدور پیامی آغاز سال جدید و عید باستانی نوروز را تبریک گفت.
پیام تبریک فرماندار استهبان به مناسبت فرارسیدن عید نوروز

به گزارش استهبان آنلاین یوسف کارگر فرماندار شهرستان استهبان با صدور پیامی آغاز سال جدید و عید باستانی نوروز را تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح زیر است:

 

«بسم الله الرحمن الرحیم

 

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر الیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

 

بهار تجلی گاه اراده الهی در رویش و شکوفایی طبیعت است و پیامی از سوی خدای مهربانی ها به آدمی برای رستن از خود و پیوستن به اوست و نوروز آغاز تغییر دوباره نگاه، تحول حال به بهترین احوال و نجوای دلنشین و تبلور عنایات رب جلیل برای شکفتنی نو.

 

امسال تقارن بهار طبیعت با بهار بندگی و ماه رمضان نوید دهنده سالی خوش است تا با عبادات سحرگاهی و روزه ماه مبارک در شکوفایی فصل بهار، بندگی و خلوص را به منصه ظهور برسانیم.

 

امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال “جهش تولید با مشارکت مردم”  نامگذاری شده است با اتحاد و همدلی بین مسئولین و همراهی مردم شریف و صبور میهن اسلامی در عمل به منویات معظم له و در مسیر خدمت مشمول توفیق الهی شویم.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت نام و یاد امام(ره) شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان سلامت و امنیت و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان این مرز و بوم، نوروز و سال نو را محضر رهبر فرزانه و حکیم انقلاب، رئیس جمهور محبوب، دولت عزیز و همه مردم خوب شهرستان استهبان تبریک عرض نموده، سلامت، موفقیت و سربلندی ملت با عزت ایران را از درگاه خداوند حی سبحان خواستارم.

 

یوسف کارگر

فرماندار شهرستان استهبان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.