امام محمد باقر (ع) می فرمایند:
۞ کسی که غیر امین را امین و معتمد شمارد، حجّتی بر خدا ندارد.۞
شناسه خبر : 2867
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار ویژه, انتخاب سردبیر, سیاسی, مصاحبه, ویژه تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹ | 220 بازدید | ارسال توسط :
سرهنگ امیری فرمانده ناحیه بسیج سپاه استهبان؛

از همه مردم می‌خواهم که به وظیفه و حق خود برای شرکت در انتخابات عمل کنند

به گزارش استهبان آنلاین، سرهنگ امیری فرمانده ناحیه بسیج سپاه استهبان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اهمیت حضور انتخابات گفت: رکن اصلی مقبولیت یک نظام حاکم بر هر کشوری، حضور مردم در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی فرهنگی و اقتصادی و...آن کشور است مراسمات دینی ،مذهبی و ملی از جمله این عرصه ها هستند و انتخابات از برجسته ترین مظاهر حضور مردم و مقبولیت آن نظام است
از همه مردم می‌خواهم که به وظیفه و حق خود برای شرکت در انتخابات عمل کنند

به گزارش استهبان آنلاین، سرهنگ امیری فرمانده ناحیه بسیج سپاه استهبان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اهمیت حضور انتخابات گفت:

رکن اصلی مقبولیت یک نظام حاکم بر هر کشوری، حضور مردم در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی فرهنگی و اقتصادی و…آن کشور است مراسمات دینی ،مذهبی و ملی از جمله این عرصه ها هستند و انتخابات از برجسته ترین مظاهر حضور مردم و مقبولیت آن نظام است .

 

حضور در انتخابات نشانه بلوغ، فکری ،سیاسی و اجتماعی مردم است و نشان دهنده احساس مسئولیت مردم بر سر نوشت خود است‌. ضمن اینکه در جمهوری اسلامی ایران که همه دشمنان متحد و هماهنگ بر طبل عدم مشارکت در انتخابات میکوبند مشارکت بالای مردم بیانگر بی توجهی مردم به تبلیغات دشمنان و حمایت قاطع از مردم سالاری دینی و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مدظله العالی است.

 

سرهنگ امیری با اشاره به ظلم و ستم دشمنان و محروم کردن مردم از حقشان گفت:دشمنان این کشور سالها، با ظلم وستم خود مردم را از حقوق شان محروم کرده بودند و مردم را از دانستن حقوق خود و رسیدن به آن باز می داشتند لذا پس از پیروزی انقلاب اسلامی و قطع منافع آنها و بریده شدن دست چپاول آنان تمام سعی خود را به کار بسته تا مردم را از این انقلاب جدا کرده و زمینه سلطه مجدد بر آنها را فراهم سازد لیکن با حضور مردم در انتخابات امید دشمن نامیده شده و از دست مردم بسیار خشمگین و عصبانی می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه بسيج سپاه استهبان ضمن اشاره به اینکه مشارکت در انتخات حمله به تفکر دشمن مبنی بر تحریم انتخابات است در خصوص انتخاب اصلح و تشکیل مجلس قوی گفت:

مشارکت در انتخات حمله به تفکر دشمن مبنی بر تحریم انتخابات است و انتخاب اصلح و تشکیل مجلس قوی مستحکم کردن سنگر خودی و تقویت بنییه برنامه ریزی و تصمیم گیری کشور است‌.بررسی دقیق فواید و آثار رای دادن و انتخاب اصلح و تاثیر بسزای آن در آینده کشور و نیز عواقب عدم حضور یا عدم انتخاب اصلح را می تواند در تصمیم گیری مردم موثر باشد و همچنین نشان دادن راه طی شده و موفقیت های بدست آمده و مسیر پیش رو نیز در این تصمیم گیری مهمتر است.

 

عباداله امیری راه رسیدن به انتخاب درست را اینگونه بیان کرد:

برای انتخاب درست راههای زیادی وجود دارد از جمله اینکه ، مطالعه سوابق و گذشته افراد ، دیدگاه ها و نظرات آنها پیرامون موضوعات اساسی کشور، نگاه به اطرافیان فرد و شناخت جریانات فکری آنان، بررسی برنامه های اعلامی آنان، قرار گرفتن آنان در لیست گروهها و جریانات فکری مختلف کشور ، نظر بزرگان کشور در مورد آنان و یا نگاه به نظر دشمنان انقلاب در مورد افراد می تواند در انتخاب درست به ما کمک کنند.

 

وی در ارتباط با راه کار مقابله با دشمن در موضوع تشویش اذهان ملت ایران اسلامی گفت:

گام اول، درک وجود دشمن و حیله ها و نقشه های او علیه کشور و ملت ایران است و سپس عمل در مقابل خواست دشمن است. اکنون که دشمن تمام توان خود را به کار گرفته است تا مردم را از انقلاب جدا کرده و از آینده کشور ناامید سازد باید با نگاه به وضعیت مردم در همین کشور های دشمن انگیزه ما برای مشارکت در انتخابات و حمایت از انقلاب اسلامی افرایش یابد.

 

امیری همچنین در مورد حضور حداکثری و انگیزه مردم برای شرکت در انتخابات گفت:

مردم ما شاهد مشکلات موجود و نیز شاهد تعداد زیاد کاندیدا با سلایق مختلف هستند،بنابراین انگیزه حضور در انتخابات را پیدا کرده تا با انتخاب اصلح زمینه حل مشکلات کشور را فراهم نمایند.

 

وی در پایان خطاب به مردم و منتخبین گفت:

از همه مردم فهیم و دلسوز کشورمان می خواهم که به وظیفه و حق خود برای شرکت در انتخابات عمل کرده و با هر رای که به صندوق می اندازند سیلی محکمی به دشمن زده و از حرم جمهوری اسلامی دفاع کنند و این فرصت مغتنمی است که به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک صد ها هزار شهید بدست آمده و آرزوی مردم کشورهای زیادی است تا در این رقابت سالم شرکت کنند و سالم ترین و صالح ترین مسئولین زمام امورشان را بدست گیرند و اما از

منتخبین محترم نیز میخواهم که نیت خود را برای خدمت به بهترین مردم دنیا خالص کرده و از دادن وعده های که از عهده آن برنمی آیند و سب ناامیدی مردم می شود خود داری نمایند و تمام تلاش خود را برای تحقق جامع اسلامی بکار ببرند.

 

در پایان از خداوند متعال آرزوی بهترین ها را برای مردم و مسئولین دارم و موفقیت همگان و سربلندی را از ایزد منان خواهان و خواستارم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.