امام محمد باقر (ع) می فرمایند:
۞ کسی که غیر امین را امین و معتمد شمارد، حجّتی بر خدا ندارد.۞
شناسه خبر : 2741
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ | 157 بازدید | ارسال توسط :
فرماندار استهبان در جلسه آموزشی اعضای شعب :

فرماندار مجریان انتخابات امانت دار رأی مردم باشند

یوسف کارگر فرماندار و رئیس هیات اجرائی انتخابات شهرستان استهبان، مطرح کرد: مجریان انتخابات باید در نهایت عدالت و بی‌طرفی رفتار کنند و امنت دار رأی مردم باشند
فرماندار مجریان انتخابات امانت دار رأی مردم باشند

به گزارش استهبان آنلاین فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان استهبان در اولین جلسه آموزشی و توجیهی اعضای شعب ،اظهار داشت: همه عوامل برگزاری انتخابات باید در نهایت اصل بی‌طرفی، سلامت، اجرای قانون و رعایت حق الناس بودن آرای مردم و تسلط بر قانون در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند، حداکثر تلاش خود را به کار گیرند.

فرماندار استهبان با توجه به اینکه رأی مردم امانت در دست عوامل اجرایی انتخابات است و ۷۷ شعب اخذ رأی در شهرستان داریم که باید رصد شود ،خاطرنشان کرد: نمایندگان فرماندار به عنوان مجری و محور هماهنگ کننده در شعب اخذ رأی هستند و هماهنگی لازم در این راستا ضروری است.

وی حفظ بی طرفی و پرهیز از جانبداری از سمت عوامل اجرایی انتخابات نسبت به کاندیدها را از توصیه های مهم خواند و افزود : صبح جمعه ۱۱ اسفند ساعت ۸ شروع رأی گیری است ، و اعضای شعب باید اولین رأی گیری را جهت فعال کردن شعبه آغاز نمایند .

نماینده عالی دولت ادامه داد: تمامی اعضای اجرایی شعب انتخاباتی در شهرستان باید تعامل، هماهنگی و هم افزایی کافی و وافی را با نمایندگان فرماندار و بخشدار و دیگر عوامل هیأت نظارت و بازرسی داشته باشند تا انتخابات بدون نقص برگزار گردد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان استهبان با بیان اینکه برگزاری فرآیند صحیح و دقیق انتخابات، نیازمند آموزش و توانمندسازی نمایندگان فرماندار، عوامل اجرایی و اعضای شعب اخذ رای است ، گفت: هماهنگی روند امور انتخابات در شعب اخذ رأی بر عهده نماینده فرماندار است و هر مشکلی که پیش آید، توسط نماینده فرماندار با صبوری و تدبیر عمل کنید.

رئیس حوزه انتخابیه فرعی شهرستان استهبان به اشرافیت قانون و مطالعه شیوه نامه های آموزشی از طریق پیام رسان روبیکا و عضو شدن در سامانه آموزش ایران سرافراز ، تاکید نمود و نظم و انضباط و حضور به موقع در شعب ،تعامل با نمایندگان فرماندار ،همکاری با کاربر سامانه ،توجه نکردن به حواشی ،رعایت اصل بی طرفی،ترک نکردن شعبه تا اتمام صورتجلسه تا پاسی از شب ، را از مهمترین عوامل اجرایی انتخابات برشمرد .

در این جلسه، آموزش های لازم از زمان شروع تا اتمام رأی گیری انتخابات ،مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی توسط دکتر پیشوایی مدرس کمیته آموزش ستاد انتخابات شهرستان استهبان تشریح شد

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.