امام محمد باقر (ع) می فرمایند:
۞ کسی که غیر امین را امین و معتمد شمارد، حجّتی بر خدا ندارد.۞
شناسه خبر : 2576
  پرینتخانه » سیاسی, مصاحبه, ویژه تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰ | 692 بازدید | ارسال توسط :
انتخابات مجلس؛

مصاحبه با محمدحسین فرزانه کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی

محمد حسین فرزانه فرزند مرحوم حجة الاسلام والمسلمین حاج شیخ میرزا بزرگ فرزانه کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
مصاحبه با محمدحسین فرزانه کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی

1- ضمن معرفی خود بصورت کامل، سوابق اجرایی ، علمی، فرهنگی. سیاسی، اقتصادی خودتان را بیان کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم همگام با ملت شریف ایران پیش بسوی دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی اینجانب محمد حسین فرزانه فرزند مرحوم حجة الاسلام والمسلمین حاج شیخ میرزا بزرگ فرزانه و از جانب مادر از سلسله جلیله سادات کشفی در یک‌ خانواده‌ مذهبی‌ متولد و‌ رشد یافتم با توجه به شغل پدر از نوجوانی در مبارزه علیه رژیم ستمشاهی حضوری فعال داشتم پدر اینجانب از زمان تبعید رهبر فقید انقلاب در نجف اشرف نماینده معظم له در شهرستان استهبان بود در دوران انقلاب سال های 56 و 57 از دانش آموزان فعال در کارهای انقلابی آنزمان به شمار رفته و دوبار مورد توبیخ قرار گرفتم با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بعنوان مسئول گروه تئاتر و‌ سرود فعالیت هنری خود را در تبلیغات سپاه و سازمان تبلیغات اسلامی آغاز کردم همزمان با حمله وحشیانه رژیم بعث عراق بعنوان نیروی داوطلب بسیجی در جبهه های جنگ حق علیه باطل شرکت نمود و در عملیاتهای کربلای 4 کربلای 5 و والفجر 8 شرکت داشتم در سال ۱۳۶۳ با سمت تکنسین برق به استخدام‌ رسمی شرکت مخابرات در آمدم در سال ۱۳۶۷ در رشته سینما دانشگاه هنر‌تهران‌ پذیرفته‌ شدم 22 سال خدمت در روابط عمومی وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران در سمت کارشناس مسئول‌ اداره تبلیغات کارنامه درخشانی از فعالت هنری و مدیریتی خود را به ثبت رساندم ارزشمندترین افتخار اینجانب دیدار و فیلمبرداری از رهبر معظم انقلاب در حسینه امام خمینی بود از سال 1370 همکاری با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بعنوان فیلمبردار , کارگردان و تهیه کننده تجربه ای ارزشمند به کارنامه هنری خود افزودم ۱۵ سال بعنوان رابط و نماینده شرکت مخابرات ایران و‌صدا و‌سیما منصوب شدم بعد از بازنشستگی چند سال افتخار همکاری با سازمان‌ پدافند غیر عامل داشتم اینجانب با پشتوانه مردمی جهت نمایندگی مردم شریف نیریز , استهبان و بختگان وارد عرصه انتخابات گردیدم.

2- تفکر و عملکرد جنابعالی با کدام یک از گرایش های سیاسی کشور همسو می باشد؟ و تاکنون در حزب یا گروه خاص سیاسی عضویت داشته یا فعالیت نموده اید؟

اصولگرا

3- آیا برای چهار سال نمایندگی مجلس برنامه »مکتوبی« تهیه کردهاید؟ اگر پاسخ مثبت است این برنامه کی و چگونه منتشر خواهد شد؟

هنوز برنامه مکتوب ویرایش و‌ نهایی نشده ولی با توجه به مشورت و‌ راهنمایی با متخصصین متعهد و‌ دلسوز به محض انتخاب برنامه تدوین‌ و ارائه خواهم داد.

4- آیا تا این لحظه تیم مشاورهای برای خود تعیین کرده اید؟ درصورت مثبت بودن پاسخ، اسامی اعضای تیم مشاوره خود را در هر یک از حوزه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و … اعلام بفرمایید.

قطعا تیم‌ مشاوره ای خبره و‌ کار آمد در اختیار دارم اما با توجه به رقابتی بودن شدید انتخابات از بیان اسامی‌ معذورم.

5- نظر صریح خود را درباره (شفافیت) منابع هزینه های تبلیغاتی، عملکرد و آرای (مثبت و منفی و ممتنع) نمایندگان در جلسات مجلس شورای اسلامی بیان بفرمائید. 

اینجانب یکی از حامیان اصلی شفافیت بوده و تا زمانیکه مسائل جنبه امنیتی نداشته باشد از شفافیت استقبال میکنم.

6- اولویت شما عضویت در کدام کمیسیون از کمیسیون های مجلس است و چرا؟

با توجه به رشته تخصصی اینجانب (لیسانس سینما) اولویت اول بنده کمسیون فرهنگی و‌ با توجه به سابقه خدمت در شرکت مخابرات ایران ، کمسیون صنایع.

7- مهم ترین نقاط قوت و ضعف مجلس دوازدهم از نگاه شما چیست؟

نقطه قوت پیگیری لایحه حجاب و‌عفاف و نظارت بر فعالیتهای رسانه ای و‌ دنیای مجازی نقطه ضعف عدم ارتباط مستمر و‌ تنکاتنگ ‌با مردم و ارائه گزارش های شفاف به مردم.

8- حد و اندازه دخالت یک نماینده مجلس در انتصابات مدیران دولتی تا چه اندازه می دانید؟

نماینده حق دخالت در عزل‌‌ و‌ نصب ها نداشته و فقط میتواند یک‌ بازوی‌ مشورتی برای قوه مجریه باشد.

9- مهم ترین مشکل کشور و راه حل آن را بیان کنید.

بخاطر‌ درگیری های مسائل سیاسی ، از مسائل فرهنگی ‌و‌ معیشتی غافل مانده ایم.

10- مهم ترین مشکل حوزه انتخابیه و راه حل آن را مطرح نمائید.

عدم مشارکت مردم در تصمیم گیری ها

فاصله گرفتن نماینده از مردم

عدم ارائه گزارش های فصلی به مردم

راه حل : مردم را غریبه ندانیم.

11- رویکرد جنابعالی در خصوص اجرای عدالت در سه شهرستان حوزه انتخابیه به چه نحو می باشد؟

قطعا برای اینجانب سه شهرستان وجود ندارد و هر سه شهرستان در حقیقت یک شهرستان خواهد بود بنده وکیل همه مردم بوده و نسبت به هر سه شهرستان وظیفه قانونی ، اخلاقی و شرعی خواهم داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.