امام محمد باقر (ع) می فرمایند:
۞ کسی که غیر امین را امین و معتمد شمارد، حجّتی بر خدا ندارد.۞
شناسه خبر : 2250
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اخبار ویژه, پست های محبوب تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ | 113 بازدید | ارسال توسط :

شهادت 2 مامور فداکار پلیس در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح

فرمانده انتظامی فارس: 🔹بامداد امروز در تیراندازی قاچاقچیان مسلح ناشناس به سمت پلیس، 2 نفر شهید و 4 نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند. 🔹ساعت یک بامداد امروز ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به یک سواری پژو 405 مشکوک و دستور ایست دادند. 🔹سواری پژو پس […]

شهادت 2 مامور فداکار پلیس در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح

فرمانده انتظامی فارس:

🔹بامداد امروز در تیراندازی قاچاقچیان مسلح ناشناس به سمت پلیس، 2 نفر شهید و 4 نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.

🔹ساعت یک بامداد امروز ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به یک سواری پژو 405 مشکوک و دستور ایست دادند.

🔹سواری پژو پس از طی مسافتی کوتاه متوقف و 4 نفر شرور مسلح از خودرو پیاده و به سمت ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز اقدام به تیراندازی و سریعا از محل متواری می‌شوند.

🔹در این خصوص 2 نفر از کارکنان به هویت‌های سرهنگ دوم “رضا شاهسونی” و ستواندوم “علی شاهسونی” به درجه رفیع شهادت نائل و 4 نفر دیگر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند و بلافاصله طرح مهار اجرا و تلاش برای دستگیری اشرار و قاچاقچیان مسلح توسط تیم‌های عملیاتی پلیس ادامه دارد و نتیجه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.