امام محمد باقر (ع) می فرمایند:
۞ کسی که غیر امین را امین و معتمد شمارد، حجّتی بر خدا ندارد.۞
شناسه خبر : 2241
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اخبار ویژه, انتخاب سردبیر, سیاسی تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵ | 131 بازدید | ارسال توسط :
فرماندار استهبان در جلسه با متقاضیان مسکن ملی :

زمین نهضت ملی مسکن برای همه متقاضیان در شهرستان استهبان تامین می شود

به گزارش استهبان آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری استهبان؛یوسف کارگر فرماندار شهرستان استهبان با بیان اینکه متقاضیان دغدغه زمین نداشته باشند، مطرح نمود : برای همه متقاضیان نهضت ملی مسکن، زمین تامین می شود و دولت هم در این راستا تکلیف دارد. فرماندار استهبان با بیان اینکه در صبح شنبه اول هر هفته […]

زمین نهضت ملی مسکن برای همه متقاضیان در شهرستان استهبان تامین می شود

به گزارش استهبان آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری استهبان؛یوسف کارگر فرماندار شهرستان استهبان با بیان اینکه متقاضیان دغدغه زمین نداشته باشند،

مطرح نمود : برای همه متقاضیان نهضت ملی مسکن، زمین تامین می شود و دولت هم در این راستا تکلیف دارد.

فرماندار استهبان با بیان اینکه در صبح شنبه اول هر هفته جلسه شورای مسکن با حضور مسوول پروژه و دیگر مسوولین ذیربط تشکیل می شود ،تصریح کرد :یکی از آیتم های فرماندار در ارزیابی موفقیت در طرح نهضت ملی مسکن است و بنده در این جلسه موارد پیشرفت کار و موانع را مورد بحث و تبادل نظر قرار میدهم .

وی با توجه به اینکه در تامین زمین، شهر استهبان از همه شهرها سخت تر بود و مالکین زمین توافقی منطقی با ما انجام ندادند، خاطرنشان کرد : خرید و فروش مسکن ملی توسط متقاضیان تا مادامی که سند به نامشان صادر نشده ممنوع است و به سمتش نروید که فرم جیم شما قرمز می شود و از تسهیلات مسکن بهره‌ مند نخواهید شد . رئیس ستاد نهضت ملی مسکن با بیان اینکه اگر زمین فراهم کنیم مسکن ملی در دو طبق ساخته می شود ، ادامه داد : با تمام محدودیت هایی که در زمینه کارگر و مصالح با کیفیت در استهبان وجود دارد پروژه مسکن ملی تعطیل نشده است . فرماندار استهبان با توجه به اینکه اولویت مسکن ملی با کسانی است که متأهل و اقساط را زودتر واریز نمایند ، بیان داشت: طی جلسه با بانک مسکن ، از ایشان دعوت می‌کنیم که پاسخگوی تسهیلات به صورت ریز باشد و متقاضیان را در جریان بگذارد.

نماینده عالی دولت با بیان اینکه قسط سه ماهه باید تا ۱۵ اسفند واریز شود ،اظهار کرد : تمام کسانی که در طرح نهضت ملی ثبت‌ نام کرده اند از اقشار کم درآمد هستند .

وی با توجه به اینکه اگر زمین در استهبان به اندازه کافی بود به متقاضیان واگذار می کردیم ، ابراز امیدواری نمود : تعداد ۱۰۰۸ واحد در ۴ سایت در حال ساخت داریم و تمام واحدها چهار طبقه است و انشاءالله این واحد ها دوساله تحویل خواهیم داد . در ابتدای این نشست که در حسینیه محله میری تشکیل شد ، مسعود کشاورز رئیس مسکن و شهر سازی گزارشی از اقدامات انجام شده در طرح نهضت ملی مسکن ارائه داد و به سوالات مطرح شده توسط حضار پاسخ داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.