امام محمد باقر (ع) می فرمایند:
۞ کسی که غیر امین را امین و معتمد شمارد، حجّتی بر خدا ندارد.۞
شناسه خبر : 2200
  پرینتخانه » اخبار ویژه, کشاورزی تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵ | 40 بازدید | ارسال توسط :

طی هفت روز پیش رو دو موج بارشی در سطح شهرستان استهبان فعالیت خواهد کرد

موج اول که احتمالا ضعیف خواهد بود در روز شنبه و یکشنبه (٧ و ٨ بهمن) در سطح شهرستان فعالیت خواهد داشت. رخداد رگبارهای پراکنده باران به ویژه در مرکز و نیمه شرقی شهرستان و به ویژه بر روی ارتفاعات دور از انتظار نیست.

به گزارش استهبان آنلاین *موج اول* که احتمالا ضعیف خواهد بود در روز شنبه و یکشنبه (٧ و ٨ بهمن) در سطح شهرستان فعالیت خواهد داشت. رخداد رگبارهای پراکنده باران به ویژه در مرکز و نیمه شرقی شهرستان و به ویژه بر روی ارتفاعات دور از انتظار نیست.

*موج دوم* احتمالا عملکرد گسترده تری در سطح استان فارس داشته باشد در نقشه های فعلی، یک شانس خوبِ بارش برای منطقه ما نیز در این موج دیده می‌شود که احتمالا از اواسط هفته بعد به استان فارس وارد شود. با توجه به فاصله زمانی در مورد این موج، طی هفته بعد می‌توان بررسی دقیقتری انجام داد.

 

کاهش شدید دما و احتمالا تجربه سردترین روزهای زمستان امسال، از مهم‌ترین اتفاقات جوی هفته آتی خواهد بود. با ریزش هوای بسیار سرد از عرضهای بالاتر به روی استان فارس، دمای هوا در اغلب نقاط شهرستان طی هفته آتی کاهش قابل توجهی خواهد داشت. این کاهش دما از نیمه دوم هفته آتی ملموس‌تر خواهد بود. این یخبندانهای صبحگاهی، ممکن است باعث بروز خسارت به محصولات کشاورزی و تاسیسات آبرسانی شهری گردد.

 

طی روزهای جمعه و شنبه، وزش تندباد به صورت لحظه ای ممکن است در برخی نقاط شهرستان، به حد هشدار برسد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.