امام محمد باقر (ع) می فرمایند:
۞ کسی که غیر امین را امین و معتمد شمارد، حجّتی بر خدا ندارد.۞
شناسه خبر : 2177
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار ویژه, پست های محبوب, سیاسی, گزارش خبری تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ | 158 بازدید | ارسال توسط :
فرماندار استهبان در نشست با فعالین فضای مجازی شهرستان؛

انتخابات یک رخداد ملی، تکلیف و حق مردم است

به گزارش استهبان آنلاین یوسف کارگر فرماندار استهبان در نشست هم‌اندیشی با فعالان فضای مجازی شهرستان استهبان با موضوع مشارکت در انتخابات افزود: انتخابات تنها انتخاب یک شخص نیست بلکه یک رخداد ملی، تکلیف و حق مردم است. فرماندار استهبان اظهار داشت: هر چند مشکلاتی وجود دارد اما گام‌های مثبت زیادی در راستای رفاه و […]

انتخابات یک رخداد ملی، تکلیف و حق مردم است

به گزارش استهبان آنلاین یوسف کارگر فرماندار استهبان در نشست هم‌اندیشی با فعالان فضای مجازی شهرستان استهبان با موضوع مشارکت در انتخابات افزود: انتخابات تنها انتخاب یک شخص نیست بلکه یک رخداد ملی، تکلیف و حق مردم است.

فرماندار استهبان اظهار داشت: هر چند مشکلاتی وجود دارد اما گام‌های مثبت زیادی در راستای رفاه و معیشت مردم برداشته شده است و انتظار می‌رود این اقدام‌ها موجب امیدآفرینی و ایجاد انگیزه بیشتر برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای باشد.

وی با بیان اینکه امنیت، تحول، اقتصاد، مبارزه با دیکتاتوری، جمهوریت و اسلامیت در جامعه با حضور مردم در پای صندوق‌های رای رقم زده می‌شود، ادامه داد : در زمان حاضر افزون بر فراگیری آموزش‌ها از سوی دست‌اندرکاران امر انتخابات، شعبه‌‎های رای‌گیری، فیبر نوری و سایر زیرساخت‌های لازم برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات در شهرستان ایجاد شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان استهبان در خصوص بحث تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رعایت عدالت برای تمام نامزدهای انتخابات در بحث تبلیغات از جمله مهمترین راهبردهای تعیین شده است که تلاش می‌شود مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی دولت تصریح نمود: سرعت بخشی در روند اجرای نهضت ملی مسکن و اجرای زیرساخت‌های لازم همزمان با اجرای این نهضت، تامین تسهیلات جوانی جمعیت و فرزندآوری، حل مشکلات ارائه تسهیلات بانک ها از جمله موارد پیگیری شهرستان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه براساس سخنان رهبر معظم انقلاب باید به دنبال آرمانگرایی واقع بینانه بود، گفت: وعده‌ها باید براساس واقعیت‌ها سنجیده شود.

فرماندار استهبان با توجه به اینکه در فضای مجازی باید به دنبال آرمان‌هایی بود که براساس واقعیت‌های موجود می‌خواهیم به آن‌ها برسیم ، خاطر نشان کرد :مطالبه رسانه از نماینده مجلس باید این باشد که در زمینه قانون‌گذاری و تقنین چه اقداماتی انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه جایگاه مجلس شورای اسلامی قانون‌گذاری است و فضای تخریب و نقد متفاوت است، گفت: هیچ فردی از تخریب کسی سود نمی‌برد و تنها این نقد دلسوزانه است که کار را پیش می‌برد. فرماندار استهبان با تاکید بر اینکه نقد دلسوزانه پیش‌برنده است، اظهار داشت: تخریب موجب یاس و نه تنها موجب مشارکت نمی‌شود بلکه این اقدام دلزدگی نیز به دنبال دارد.

در ادامه دادستان عمومی و انقلاب استهبان، گفت: فضای مجازی و برخی فعالان این عرصه افراد خوش فکر و دغدغه‌مندی هستند که باید از ظرفیت آن‌ها به نحو مطلوبی استفاده شود. دادستان استهبان با تاکید بر اینکه مصادیق مجرمانه فضای مجازی تغییر کرده است از فعالان این عرصه خواست که که دستورالعمل پلیس فتا را مطالعه نمایند .

ایشان با تاکید بر ضرورت برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و ایجاد فرصت برای کسانی که مخالف حضور در عرصه انتخابات هستند، تصریح کرد: ممکن است این افراد در این نشست‌ها با شنیدن بسیاری از حرف‌ها نظر آن‌ها تغییر کند. وی با بیان اینکه نگاه قومیتی یکی از آسیب‌هایی است که باید برطرف شود، خاطرنشان کرد : باید مراقب بود چون مشارکت نکردن در عرصه انتخابات حس مسئولیت‌پذیری مردم را در مقابل جامعه می‌کاهد. انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.