امام محمد باقر (ع) می فرمایند:
۞ کسی که غیر امین را امین و معتمد شمارد، حجّتی بر خدا ندارد.۞
شناسه خبر : 1731
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار ویژه, اقتصادی, انتخاب سردبیر, پست های محبوب, گزارش خبری, ویژه تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹ | 331 بازدید | ارسال توسط :

بازدید فرماندار استهبان از روند اجرای نهضت ملی مسکن

به گزارش استهبان آنلاین فرماندار استهبان در بازید از طرح نهضت ملی مسکن گفت: بازدید و سرکشی از روند اجرای نهضت ملی مسکن و بررسی مشکلات و موانع از برنامه های اولویت دار این شهرستان است
بازدید فرماندار استهبان از روند اجرای نهضت ملی مسکن

به گزارش استهبان آنلاین فرماندار استهبان در بازید از طرح نهضت ملی مسکن گفت: بازدید و سرکشی از روند اجرای نهضت ملی مسکن و بررسی مشکلات و موانع از برنامه های اولویت دار این شهرستان است.

فرماندار استهبان با توجه به وقفه بوجود آمده در تامین زمین به پیمانکار پروژه تاکید نمود: ضمن رعایت استانداردها و اصول فنی در رورند اجرایی پروژه تسریع گردد.

یوسف کارگر خاطر نشان کرد : پروژه های نهضت ملی مسکن جزو اولویت های اصلی دولت جهت خانه دار شدن اقشار مختلف مردم می‌باشد و دولت محترم در این خصوص اهتمام ویژه دارد لذا کلیه دست اندر کاران می‌بايست همه تلاش خود را در جهت اجرای هر چه بهتر و سریعتر این پروژه ها داشته باشند.

گفتنی است با پی گیری های صورت گرفته تاکنون به میزان ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی در شهر استهبان زمین مورد نیاز تامین گردیده و جهت ساخت این مقدار با پیمانکار قرارداد منعقد گردیده است.

در پایان یوسف کارگر از متقاضیان طرح نهصت ملی مسکن خواست به منظور جلوگیری از تاخیر در روند اجرایی ساخت و ساز نسبت به واریز اقساط درخواستی از سوی اداره راه و شهرسازی در زمان تعیین شده اقدام نمایند

| منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری استهبان
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.