امام محمد باقر (ع) می فرمایند:
۞ کسی که غیر امین را امین و معتمد شمارد، حجّتی بر خدا ندارد.۞
شناسه خبر : 1456
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اخبار ویژه, انتخاب سردبیر, پست های محبوب, گزارش خبری, ویژه تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲ | 239 بازدید | ارسال توسط :

دستگيري قاچاقچي و كشف 196 كيلو ترياك در استهبان

به گزارش استهبان آنلاین، فرمانده انتظامی استان از كشف 196 كيلو مواد مخدر از نوع ترياك در بازرسي از سواري پژو در شهرستان استهبان خبر داد. سردار رهام‌بخش حبيبي در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پلیس، بيان كرد: در راستاي طرح برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استهبان حين كنترل خودروهاي عبوري در محور مواصلاتي "ني‌ريز-شيراز" به يك سواري پژو 405 مشكوك و دستور ايست را صادر كردند
دستگيري قاچاقچي و كشف 196 كيلو ترياك در استهبان

به گزارش استهبان آنلاین، فرمانده انتظامی استان از كشف 196 كيلو مواد مخدر از نوع ترياك در بازرسي از سواري پژو در شهرستان استهبان خبر داد. سردار رهام‌بخش حبيبي در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پلیس، بيان كرد: در راستاي طرح برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استهبان حين كنترل خودروهاي عبوري در محور مواصلاتي “ني‌ريز-شيراز” به يك سواري پژو 405 مشكوك و دستور ايست را صادر كردند. وي افزود: راننده بدون توجه به دستور پليس و علائم هشدار دهنده با افزايش سرعت اقدام به فرار كرد. فرمانده انتظامی استان فارس با بيان اينكه ماموران انتظامي پس از طي مسافتي تعقيب و گريز موفق شدند با اقدامات فني و تخصصي خودرو را توقيف كنند، بيان كرد‌: در بازرسي از آن سواري 196 كيلو مواد مخدر از نوع ترياك كشف شد. سردار حبيبي با اشاره به اينكه در اين خصوص راننده  قاچاقچي دستگير و پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شد، تصريح كرد: پليس در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ تلاشي جهادي و ايثارگونه و اراده اي پولادين دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.