امام محمد باقر (ع) می فرمایند:
۞ کسی که غیر امین را امین و معتمد شمارد، حجّتی بر خدا ندارد.۞
شناسه خبر : 1367
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار ویژه, اقتصادی, انتخاب سردبیر, پست های محبوب, گزارش خبری, ویژه تاریخ انتشار : ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ | 122 بازدید | ارسال توسط :
تاکید فرماندار استهبان در جلسه قرارگاه جهادی مسکن شهرستان:

بر تسریع در ساخت و ساز ، پروژه های نهضت ملی مسکن و خود مالک

 به گزارش استهبان آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری یوسف کارگر فرماندار استهبان با تاکید بر نقش موثر پروژه های نهضت ملی مسکن و خود مالک در افزایش آمار ساخت و عرضه مسکن متناسب با سیاستهای دولت سیزدهم، بر تسریع در روند اجرایی این پروژه ها تاکید نمود.
بر تسریع در ساخت و ساز ، پروژه های نهضت ملی مسکن و خود مالک

به گزارش استهبان آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری یوسف کارگر فرماندار استهبان با تاکید بر نقش موثر پروژه های نهضت ملی مسکن و خود مالک در افزایش آمار ساخت و عرضه مسکن متناسب با سیاستهای دولت سیزدهم، بر تسریع در روند اجرایی این پروژه ها تاکید نمود. فرماندار استهبان ضمن تشکر و قدردانی از همراهی و حمایت های استاندار محترم فارس اظهار داشت: برای جلب رضایت حداکثری متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن باید احداث واحدها با درنظر گرفتن زیرساخت ها و کیفیت مورد نیاز باشد. فرماندار استهبان با اشاره به اینکه ساخت مسکن در اولویت و توجه دولت بوده و باید به این مساله توجه کرد که مسکن در بخش‌های مختلف اجتماعی اثرگذار است، بیان داشت: با توجه به تهیه نقشه های اولیه سایت دانشگاه پیام نور که حدود ۴۰۰ واحد مسکونی در این زمین تامین میگردد، بر شروع عملیات اجرایی این سایت تاکید نمود. گفتنی است سایت دانشگاه پیام نور با مساحت بیش از ۴ هکتار با پیگیری های مکرر اخیرا در لیست سایتهای مسکن ملی قرار گرفته است که با توجه به تائید نهایی این سایت مجموعا بیش از ۱۰۰۰ واحد مسکونی در شهر استهبان جهت ساخت و ساز در دستور کار قرار گرفته است. یوسف کارگر همچنین در خصوص شهر ایج که در مرحله صدور پروانه ساخت میباشد و به صورت خود مالک ساخته خواهد شد بر لزوم شروع عملیات اجرایی در اسرع وقت تصریح نمود. در شهر ایج با توجه به تامین ۳ هکتار زمین حدود ۵۰ قطعه مسکونی به صورت ویلایی به متقاضیان مسکن ملی واگذار خواهد گردید

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.